BLOGG.SE

hej. bloggar just nu från datorn och hela blogg.se cpar så man kan inte ens lägga ut bilder? aja skriver senare istället från mobilen, juste dom har också uppgraderat blogg.se appen så man kan välja storlek på bilderna. juste, kollade på filmen warrior igår och den var skiiiiit bra förutom att den var långtråkig i början så jag spolade fram tills mitten typ. idag så var skolan tråkig som vanligt, efter skolan åkte jag till stan med bahar, skulle kolla på kläder fast alltid när jag åker och har pengar så hittar jag INGENTING och när ja inte har pengar med mig så hittar ja massa fina saker. så jag köpte ingenting. sen köpte vi godis och jag åkte hem. bloggar sen från mobilen och lägger ut bilder också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu