börjar blogga igen

hej alla läsare! (om det ens finns kvar några)
fick lust för att börja blogga, så ska börja blogga nu och denna gången ska jag försöka blogga länge och inte sluta efter en månad. :)

nu ska jag berätta lite om vad jag gjorde igår.
först var jag och förnya mitt pass, efter det åkte jag hem och sen tog jag bussen till julie.
jag och julie gick till dahab och vi promenerade till stan(!!), och i stan var de vår marknad så det var skit mycket folk, vi gick runt och kollade på saker. senare mötte vi upp catherine och var med henne.
hahah asså det var så pinsamt, vi gick in och ut i mc donalds typ 5 gånger för att det inte fanns platser någon stans att sitta, det var fullt med människor.
vi åkte hem vid halv 6 och julie & catherine kom hem till mig, vi hade det så roligt, nämner inte vad vi gjorde här i bloggen. vid 8-tiden åkte dom hem och då kollade jag på film.
det var de jag gjorde igår, hehe hoppas ni orkar läsa allt detta.
bloggar mer senare, lägger också upp bilder från igår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu